måndag 21 november 2011

Mår inte bra..

Inatt var halva natten stökig, igen. När Elviras alvedon gick ur blev det gnälligt.. Stackars, stackars liten tjej som håller på att få även sin andra tand nu. Guud så fort det går! Inte nog med de så var mitt vänster bröst stekhett, lite knöligt och ÖMT! Aj, aj, aj. Mjölkstockning?!? :/ Har iaf inte alls mått nå vidare idag.. Jätte jätte jobbigt. Men man biter ihop. Var på dollar med syster och barnen och handlade behövligt. Sedan åkte vi hem och gjorde lunch. Sedam tog vi varsin vagn med små kidsen och gick ner på stan. Var så slut i kroppen, men skönt med luft och att får röra på sig! :) Köpte två halskragar till barnen, kanooon bra! Ska lägga ut bild senare, för dom tipsar jag verkligen om. Minson avsjyr dom man drar över huvudet, så det går inte. Sedan fick Elvira ett par mjukisbyxor, såna som är sådär användbara och går till det mesta. Till mig själv blev det döskalle örhängen (ääälskar döskallar!!!), ett par andra örhängen och så en femtiokronorspresent till vår jullek som vi har varje år. :)
Nu på kvällen har jag försökt hållt Elvira vaken. Men hon var så trött, så sover sen ca två timmar tillbaka. Hon har fått alvedon igen. Hon mår inte alls bra.. Jag hoppas att detta bara beror på tänderna.. Men hur ska man veta?!? Blir orolig jag. :(
Elliot åt snällt kvällfika vid tv:n, så han la jag fem i sju. Han var så trött och jag ännu tröttare.
Igår bytte jag till julgardiner i köket och vardagsrummet. Lagt fram lite dukar och så. :) Längtar tills Niklas kommer hem så han kan leta och bära fram julgrejorna från förrådet.
Trots allt kämpar hon och är glad. Min lilla, lilla hjärte ängel!!!
Den glädjen du sprider, otroliga lilla varelse. :)
Här klättrar hon runt på mig i soffan, vildan våran! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar