måndag 14 november 2011

Inge vidare, eller?!

Idag tog jag bilen en sväng på egenhand. Blev Apoteket, Karlssons, Dollar, A&H, Coop.
Dunkade Takida så högt det bara gick.. Var så skönt.. Ofattbart skönt! Jag ville bara få andas en sväng. Avreagera mig lite..
Jag känner mig så trött och sliten. Och det är det värsta jag vet.
För jag tillåter aldrig mig själv till att vara trött och slut. Det är inte jag. Jag funkar inte så. Jag vill inte vara så!!
Men men.. Vill bara bryta ihop och gråta. Det skulle bara så himla skönt..
Det skulle rensa bort så mycket..
Jag har svårt för att gråta. Det sitter långt in ibland. När man var gravid var det lätt.
Då satt alla känslor så yttligt. Man grät för allt, man skrek om man var arg osv.
Har fällt några tårar ikväll iaf.... :(
Idag har vi också fixat en ny barnstol till bilen. Elvira får nu sitta i en likadan som Elliot. Så stor är hon. :) Ne men med overall och allt pylls ser det bara hemskt ut när man trycker i henne i babyskyddet, eller vad det nu heter. Så nu är den till salu om någon är intresserad, en svart brio. Jätte fin!

Varit till Niklas familj nu på kvällen, firade hans pappa idag då hans mamma varit borta hela helgen.


Har passat på att mysa nu framför tv:n, med chips och dip. Fy skäms vad gott det är!!

Men i morgon åker han igen, blir borta en vecka, igen. Jag är inte alls laddad för detta. Känner mig sjuk i kroppen, ont i halsen och huvudet. TRÖTT utan dess like. Psyket är inte som det ska, och massa annat skiiit! Jaja. Det är bara att bita ihop och göra så gott man kan..

Jag hoppas att jag känner mig bättre i morgon.

Ska leka med Malin och barnen någon dag, och så leka med Therese och Tristan. Kanske även har turen att Helen och Eila tittar förbi någon dag. Sen kommer Caroline och umgås med mig någon kväll. Så det blir nog en bra vecka iaf.. :)


Ska släpa mig i säng nu..

Hoppas på att få sova bra.

Hoppas att det kommer någon mer tår..

Vill släppa detta och gå vidare nu.. Gå vidare till en gladare, positivare Jenny.


Byeee!





3 kommentarer:

  1. Då ska vi bara snacka en massa skit:p

    SvaraRadera
  2. Lider med dig, det är så hemskt när energin sviker! Försök komma iväg och göra något riktigt roligt, utan barn, det brukar faktiskt hjälpa! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej jag är intresserad av bilbarnstolen :)
    hur mycket ska du sälja den för??
    mvh carro
    kan nå mig på carolinabrandt20@hotmail.com

    SvaraRadera