söndag 27 november 2011

Födelsedagshelgen, jag 22år.

Förstår att Niklas blir less på mig när jag bakar. Det är grejer och saker ÖVERALLT. Haha!! Detta var när vi bakade bullar i onsdags. ;)
Fredagkvällen kom Helen, Jocke och Eila.
Flickorna myste i soffan framför Idol. Världens sötaste!
Jag fick en såå himla fin samlarängel av dem. Tusan tack!! :)
Vi gottade på smörgåstårtan jag bakade under dagen.
Söt brudarna!Elvira ääälskade Eilas strumpor. Haha! ;)Dessa är de enda bilderna jag fick då inte Elvira är så suddig.
Hon flög mellan Eilas fötter och så upp till öronen.
Kände lite på kinden, drog lite i hennes tröja och sen ner till fötterna och drog lite till. Skrämde slag på stackars Eila som blev alldeles chockad över denna lilla vilda (vår Elvira).
Tack än en gång kära vän/vänner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar