tisdag 29 november 2011

Tisdagsbilder. :)

Pappan har åkt, så vi roar oss bäst vi kan.
Barnen sitter snällt i soffan och läser en bok. Elliots nya favoritbok. Var egentligen tänkt att han skulle få den i julklapp, men han hann hitta den innan jag hade slagit in den. ;PFörflyttat oss till hallen där dom slog sig ner på golvet.
Jag skulle starta en tvätt, så ville ha dem i närheten.. :P
Bjuder mamma & syster på lite kaffe, naam naam. :)Nyduschad liten kille myser ner sig i soffan med syster. :)Tvingar i Elvira gröt. :P Elliot försöker snällt hjälpa sin trötta mamma med att uppmuntra lillasyster..
Vilken energi det tar att försöka få i denna lilla tös någon mat.
Har försökt med gröt och ersättning nu idag.. Åh! Går inge vidare alls.
Gick ju och lura i henne gröten, men man får kämpa som bara den.
När ska intresset för mat vakna?!? Jag är inte van en sån här unge, Elliot åt ju som om han aldrig gjort annat. ;P
Kvällsfika med sötaste! :)
Du har sååå blåögon unge!!! ;)
Den här sista bilden tyckte Elliot var jätte läskig! Han ville helst att jag skulle ta bort den.
Elliot säger nu även skräp. Fast på sitt vis.. Och de vet jag inte riktigt hur man stavar till. ;)

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, de två sista bilderna på Elliot är ju bara för roliga! Skrattar så jag avlider... Lilla tok spexarn :D

    SvaraRadera