torsdag 25 oktober 2012

Årets första jobbdag och årets första snödag!

Har precis duschat nu, var så fruktansvärt skönt! Har frusit hela eftermidaggen då jag varit ute med förskolebarnen och lekt. Trots att jag fick låna mammas täckbyxor och vantar. Är en riktig liten fryslort jag!! ;p
Dagen har gått kanon, jobbat 9-16:30. Trevlig personal och glada, trevliga och sociala barn. :)
Brukar ha tur med att barnen skapar tycke för mig fort, och det är skönt. Jag är som en barnmagnet ibland. Märks på släkt träffar och allting. Är väl för att man är så barnslig och flum själv de. ;)

Skyndade sedan till mammas jobb för att byta bil. Hon var snäll och hjälpte mig lämna barnen imorse och sedan hämtade hon hem dem efter lunch.
Barnen var så nöjda och glada med att dom hade fått ätit lunch med fröknarna och kompisarna, så det var kul. :)
Skyndade mig sedan ännu mer hem till pappa och brorsan så jag fick hämta hem barnen. Herreguuuud så jag saknat dem!! Tror jag pussat på dem hela kvällen. :)
Även dom tjöt av lycka när dom såg mig och ropade "maaammaaaa!!!" och kastade sig i min famn. Alltså det är en sån värmande lycka och glädje så det går inte att beskriva.
Så otroligt mycket som jag älskar er! Trodde aldrig det var möjligt att älska en/två personer så passs mycket!
Nu på kvällen har vi myst. Åt en massa kladdkaka som vi bakade igår. Sedan macka och nyponsoppa. Nu sover barnen sött, och jag har precis duschat varmt!
Ska nog bädda ner mig i soffan med filten, känner att jag är värd de.
I morgon blir det ner på stan med Elin och kanske Caroline för att ladda upp med biljetter till självaste Stiftelsen som kommer till Bollnäs den 3 februari. Wiiiiie! SÅÅÅ kul.
Sedan åka och köpa en massa tapeter med mammsen. Längtar såå sjukt mycket till vårat hus!
Livet kan inte vara bättre just nu. hiih.

Eller jo, har ganska så ont i magen.. Vette tusan var det är för "fel" nu.
Men!! Man ska inte klaga! Så underbart allting för övrigt så. :)

Tack och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar