lördag 27 oktober 2012

Förmiddagen Lördag.

På förmiddagen kom pappa och hans kompis Olle hit. Dom hjälpte mig bära bort madrasserna från förrådet så jag kommer åt alla lådor där inne. Kanon de så jag kna börja flyttpacka och slänga en massa! :)
Då ville barnen klä sig och gå ut.. Och solen sken ju så det var bara mysigt! Dock inte för mig som inte har nå vinterkläder eller skor i närheten av framme.
Huvudsaken inte barnen fryser! :) Och dom var då så varma när vi kom in så. :)
Elliot blev lite ledsen när hans älskade traktor frysit fast! ;b Och att det var is i hans lastbil där han skulle lasta.

 Elvira brummar och kör. Godingen!!
Mössan gled upp hela tiden.. Så då kom jag på att jag köpte ju den här underbart söta Hello Kitty mössan i Cävle när vi var dit med Malin och Jimmy. :) SÖTNOSA!!
Sedan promenerade vi ut i skogen. Och om mina barn absolut älskar det då?!! Skinner som små strålande änglar.
 Inte Elvira just på den här bilden då inte, haha. Hon tyckte det var lite jobbigt och svårt att gå.

 Världens finaste och sötaste Elliot! :) Mammas prins!!
 Och så har vi världens sötaste prinsessunge! Hiih, som knappt ser för mössan. ;)

 Tittar efter fåglarna i träden.. Får ju inte missa "pippin". :)

 Självklart följde Maja oss vart vi än gick.. Lilla Majsan! :)




Mina två vackra!
Gick sedan in och åt pannkaka, sedan la jag barnen. Nu ska jag dra till och måla ett sista lager på mina möbler som står här i vardagsrummet och väntar på lite ompyssling.
Sen ska jag gå ut och gräva i förrådet.. Wish me luck!
Byyye!

2 kommentarer: