tisdag 2 oktober 2012

Lite ärlighet..

Jag har faktiskt varit riktigt, riktigt glad och harmonisk idag..
Och så sätter jag mig vid datan, för att blogga men loggar ändå in mig på facebook, och jag blir så nedstämd.. De händer ändå rätt ofta för mig pga just facebook!
Ska sluta logga in där tror jag..
Fast egentligen förstår jag inte varför jag ens orkar låta de påverka mig.. Förstår inte ens vad det är som påverkar mig?! Suck!! Drygt är det iaf.

Är egentligen glad, faktiskt. Jätte lycklig i min tillvaro just nu. Tycker mycke flyter på bra, trots att det inte blev jobb på UPS, trots att vi inte fick huset.. Men jag mår bra med min sambo Niklas och våra fantastiska barn.
Har underbara vänner! Dom som jag pratar, och håller kontakten med.
Sen finns de dom som jag inte har typ någon kontakt med alls längre.. Och de är väl de som gör mig ledsen. Jag vill ju, och tycker att ja försöker gång på gång..
Men helt ärligt.. Jag ger upp nu!
Det tar för mycket onödig energi från mig.. Och inge roligt att behöva fundera på varför och hur kunde det bli såhär och så vidare..

Jag fokuserar nu på mina nära och kära som hör av sig till mig, som bryr sig och visar intresse.

Jag kan inte göra allt "jobb" själv.. Jag kan inte räcka till, till alla..

Love

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar