söndag 14 oktober 2012

Myslördag. :)

Tyckte den här bilden blev så bra på nå vis. Sötfian står och tittar in i "fågelholken" och undrar vem det är som bor där. ;)
 Känner lite på sin Nalle Puh nattlampa. :)
 Annars var hon med sin mamma medans hon (jag) strök gardiner, fålade upp och hängde upp.
Försöker få en bra bild, men inte lätt. Blev super bra med gardinerna där! Mysfaktorn blev höög. :)
Och lill viran är så rolig. Hon vill ha kjol eller klänning på sig jämt nu när vi ska klä henne på morgonen.. klänninge kan hon säga typ: "nenning". Och sen när hon får byxor/leggins/strumpbyxor på sig står hon och klappar sig på låren som att något saknas, alltså shorts eller en kjol. ;)
Prinsessunge!! ;)


Tog bort lampan som stod där. Lampan var eller är verkligen super fin. Men var för mycket i hennes lilla fönster! Blev kanon nöjd iaf. :)
Efter barnen sovit fick Maja besök av en liten kattunge. Dom sprang omkring uppe på taken, så blev nervös och lockade ner dem med mumsig mat, som både jag och barnen tycker luktar bajs! :P Haha.



När vi gick in skuttade lill viran upp på hallmöbeln (som ännu inte är helt kar, illa!) och gjorde den här underbart söta minnen! Gullhöna!!
Riktigt litet charmtroll! :)
 
 










 



 Rock bruden race:ar runt!! ;) Hiih.


Kan ju berätta snabbt om Fredag. Barnen var lediga. Vi åkte hem till mamma strax efter elva då hon slutade jobba kl:11. Barnen åt pannkaka där sen la vi dem.
Jag åkte ner på stan och lunchade med mina saknade kompisar Rickard och Robert. :) Var på stan flera timmar, pratade och sedan gick vi och kikade i några butiker.
Även lille Ludwig kom och Rickards vackra lillasyster Johanna. :)

Tusen tack för en fantastiskt trevlig dag! :)

 En tjej som är riktigt nöjd och glad när hon får prata med sin pappa. <3 hj="hj" p="p" rtat="rtat">
Fortsätter med lördagen. Vid 16-tiden kom mamma och busade med barnen medans jag lagade middag åt dem. Dom åt och sedan kom min pappa med thaimat åt oss andra!
Huuuur mycket mat som helst!! Och super gott! Det där måste vi köpa när Niklas kommer hem.. Men vet inte om han gillar "sånt".. ?!
Jajja, ska köpa till mig själv iaf. Och skulle bra gärna vilja ha en friterad banan med glass. De är kärlek de!!! Syster, du vet vad som väntar när du kommer i December!! <3 p="p">
Åt och myste, barnen fick glass. :)
Sen kom också min faster Mia från Söderhamn. :)
Efter vi lagt barnen åkte pappa hem, han var trött.
Men mamma och Mia stannade med mig och hade tjejsnack. Fantastiskt trevligt!
Vi snackade om allt och ingenting.. Höll på med lite spooky-stuff typ. Haha!

Tackar för att Ni förgyllde min lördag. <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar