torsdag 4 oktober 2012

Höstfint ute hos oss!

Igår när barnen var på dagis åkte jag och älskllingen och köpte blommor.
Hem med dem och sen på arbetsintervju, och just de! De har jag kanske inte nänmt här ?! ;) Hiih
Ajja, håll tummarna nu!!
Äslakr verkligen att hålla på med blommor, det får mig att må bra. Kanske skulle ha utbildat sig till florist ? :) Vore mys, hiih.
 Mina höga krukor fick fyllas med denna söta lilla blomma, som är vit med lite rosa i.. Se bilden nedan. Like it a lot! Och så sticker jag ner hjärtan. Älskar ju hjärtan, haha! :)

 Min trogna lykta som rostat sönder totalt. Men grannen äääälskar den! Hon tycker den är riktigt shaby chic, rolig hon. ;) Är den borta någon gång vet jag iaf vem som tagit den. ;) Haha, nedå!
Pyntat med lönnens vackra löv. Älskar lönn!
Gud vad mycket jag älskar... ?! :P Haha.

 På bordet ute blev det så här.. Såg så tomt ut när jag bara satte ner själva blomman.. Så sprang til skogs och plockade mossa, tillbaka och fortsatte. Spontana-ryck!
Sen slängde jag ner lite av våran klätterväxt giftiga bär där.. Bättre dom ligger där så inte barnen springer och tar dom bär som sitter lågt på klätterväxten. Uscha!
 Inga riktiga bär under ljuslyktorna, de är låtsas.. Fast Elliot provade bita på dem flera gånger. HAH!

 Och så hyllan då.. :)
Super nöjd med mina nya zink ljuslyktor, brinner fint där ute när jag sitter i soffan och kikar ut.
Mys med höst trots allt! Men nu är det Oktober, fattar det knappt.. vad fort det går!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar