torsdag 4 oktober 2012

Tranan med babesen!

Tog mig en underbart god Likör 43 igår innan kvällens utgång med brudarna.. Så skrev jag det till Elin, och hon älskade det tydligen också, så då beslutade vi att ta med lite..
Pet-flaska!! Tyckte Elin. Haha, riktigt tonårsfylla skrattade jag. ;) Hittade dock ingen flaska så fick bli två stora plastglas.
 Har mitt super snygga linne från London. I Love it!

 Hoppar in i bilen och Elin laddar upp direkt. Evelina får låta bli då hon är gravid. :)
 Hämtar Malin och bjuder henne på lite götta också! :)
 Här är mitt fina gäng, Malin, Bea, Sofie, Evelina och Elin bakom. :)

 Här är den snygga pinglan!! :)



 Suger på en fruktansvärt äcklig drink! Bläää! :P
Typiskt mig att få en massa skratt-anfall, bilden nedan.. Haha.

 Elin sitter och förklarar med en väldig inlevelse. ;) Hiih! Händerna håller på att trasslas ihop. ;)


 Mums med mat! Tog för första gången nånsin en plock korg och inte en planka. Den var god, eller potatisen, gurkan och moroten. :) Lökringar och kyckling gav jag bort. Men var inte så hungrig heller. :)

 Kisselikissa... Fräscha Tranan. :P

Sen beställde vi in shoten..
som skulle tändas på sa Elin..
 Och jag lyssnar och lär.. Handen på den brinnande snappsen! Fastnar i handflatan och sen ska man ta den och suga i sig..
Riktigt gott... eller ?! ;) Haha. Fick såklart för mig att jag brände mig, så säkert de jag nojjar över. Haha.

Hade en fantastiskt trevlig kväll med dessa underbara pinglor! :) Tusen tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar