torsdag 18 oktober 2012

En Jenny & Caroline dag. ♥

Imorse hämtade jag upp Caroline! Sedan åkte vi ner på stan och myste runt i alla våra favorit affärer. Tog det lugnt, allt i vår egna takt! Så himla underbart! :)

Känner att jag har otroligt ont i ryggen idag.. Förstod inte varför.. Tänkte på om jag legat konstigt osv.. Men sen slog det mig.. Jag föll ju från förrådstaket igrå.. Klanarslet! HAHA!
Åkte ut på våra andra favoritbutiker.. Så som A&H och sedan Gammalt och Nytt. Super roligt, var inte igår man var in där.
Sedan Maja´s för en mumsig macka! Fantastiskt trevligt. :)
 Hahaha, woop woop Caroliiiiiine! ;)
 Den här tyckte vi stämde in bra på oss.. Klart vi är bra i sängen!! ;)
 Super söt blus till viran som blir perfekt nu vid juletider.
40:- på Gammalt och Nytt. :)
 Vackra ljuslykta!
 Glasburkar som jag tänkt jag och syster ska baka kola och knäck och lägga i. :D
En rulle med spets.
Love it!
 
Det var väl de det.. :)
Hade en fantastiskt bra dag och tackar min underbara vän för de!!
 
Den här dagen har varit bra. Kanon bra!!
Mycket bättre än många andra dagar.. Allt flyter på nu..
Jag känner Lycka, Glädje blandat med Oro och Rädsla..
Ni får veta framöver..
 
Bye lovers!

1 kommentar: