torsdag 11 oktober 2012

Beröm till mammans älskade Prins! ♥

Tänkte ta och berömma denna underbara cooling med nappen på sne och händerna i fikorna.
Vilken kille de är!!
Vilket hjärta!!
Vilken underbar och fantastiskt liten människa det är. :) Och jag har äran att vara hans mamma!
Igår kväll efter att vi borstat tänderna river hans otama lillasyster ut hela vårt badrumsskåp medans jag stod i köket och gjorde välling åt henne.
Jag går dit tar Elvira. Elliot ställer in sin tandborste, sätter sig sedan på huk och börjar plocka i sakerna..
Jag hör det och vänder mig om och säger: "Men hjärtat, mamma tar det där sen när hon lagt er.."
Då svarar han: "Ne, dadda.." och pekar på sig själv.
Så plockade han varsamt in alla dessa grejer och stängde sedan igen skåpet.

Alltså min prins! Min underbart snälle son. <3 p="p">Älskar Dig så det gör ont!

Ikväll borstade vi tänderna. Elliot bad om att få titta lite till på Spöket Laban.. Okej sa jag tillslut för jag ger ju ändå Elvira välling i sängen och medans då kan han ju kika. så sa jag att efter det måste han vara snäll och lägga sig utan bråk.. Han lovar de..
Sitter inne hos Elvira medans hon dricker sin välling då kommer Elliot in med sin grävmaskin i famnen..
"Nu mamma, nuu.."
Jag blev alldeles chockad.. "Vadå är det slut?!" sa jag.
"Aa?" svarar han..
"Ja men gå och lägg dig du då om du vill så kommer mamma snart.."
"Okej!" säger han glatt och skuttar in på sitt rum.

Alltså mammas stora kille!
Såå himla duktig!! Och jag är såå STOLT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar