tisdag 2 oktober 2012

♥ JAA, jag älskar shopping! ♥

Idag lämnade jag barnen på dagis.. Gick super bra! Dom är så stora och duktiga så nu gråter jag nästan för att dom inte saknar mig när jag går. Hah! Egentligen är jag så stolt över dem! :)
Åkte hem.. Sopade uppfarten och tralldäcket. Sen hämtade jag skurhinken och sköljde av hela tralldäcket. Fräscht, fint och doftar gott gör det utanför våran dörr nu. ;)
Sen åkte jag på en shopping tur! Fyndade massor. (Bilden ovan)
Två ljuslyktor i zink, en sten ljusgrej med texten"home", en hink/kruka och sen tre fantastiskt söta blommpinnar! Love them! :)
 Och så den här lilla nyckelringen, Urgullig!
Julklapp till Elvira. :) Har slagit in fyra julklappar hitills, två var åt barnen. Det ska vara klart tills december! Ingen stress-jul-handling för Frank inte, aldrig!
 En ny dörrmatta. Gillade den nå vis! Inte min son, haha. :P
 Sen vid lunch kom Jakob och ville ha lunch, lika som gårdagen fast då hade han en vän med sig och idag var han själv för han hade lovat mig att passa barnen. Söre bror min då!
Efter lunch la sig barnen och jag sprang ner på Erikshjälpen med mormor och fyndade lite smått och gott. Jag behövde verkligen inget av de. Men! Jag vill och måste ha nå och pyssla med. Har redan börjat med tegelpannan, och ängeln på de runda lilla pelargrejen är nu vit (såklart) och möblerna slipade och klara för målning. Här går det undan ska ni veta! :)
 Efter middagen som mormor tillagade, lasagne, så åkte jag, bror och Elliot på Mobackes och köpte blommor! Sen åkte min mormor och Jakob hem.. Och jag och barnen planterade.. Elvira hjälpte till och sätta dit lite rosa pärlor eller knappar, eller vad man nu ska kalla det. :P
Och just de! Till vänster ser ni en liten kotte. Den skulle Elliot promt ha! Så han fick köpa den och fick en alldeles egen påse av den snälla flickan i kassan. :)
 Lite orättvis bild på min fina blomma.. Den är såååååå mycket finare i verkligheten! LOVE!!
 Passade på att göra om på köksbordet också. Bort med den vita vaxduken! Är så less på den!! Fast det är enormt behövligt när man har små barn, så lätt och torka av och allt. Men men!!
Tror jag är nöjd en stund nu. :)
Och fint tills pappa Niklas kommer hem ikväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar