tisdag 9 oktober 2012

Bytt och sytt gardiner.. Och lite fönsterputsning!

Idag har man försökt att varit lite effektiv medans barnen var på dagis.
Gjorde, återigen, ett röj med barnkläderna.. La ut lite på fb.. Vill får bort de! Är så trångt här hemma hos oss i vår överfyllda lägenhet. :P
Sedan städade vi av och flyttade möblerna lite, lite.. :P Haha!
Sedan skrev vi matlapp och for och handlade. Vi som alltid handlar på Coop testade denna dag ICA kvantum. Hämtade barnen, lagade mat och plockade in varorna. La barnen, putsade fönstrena (fast bara i vadagsrummet), strök och bytte gardiner där.
Resultatet ser ni ju själva. :) Fick gardinerna av mamma, "låna" sa hon.. Får se om hon får tillbaka dom. ;) Hiih. Dom passade bra hos mig tycker jag.. ?! ;)
Dock svårt att få en bra bild..
Sedan väckte vi Elliot, då vi läre klocka den sömntutan. Annars kan han sova hur länge som helst. ;) Sen sydde jag hans gardiner som jag tänkt sy ihop i över ett år nu eller nå.. Så¨skönt att ha de ur världen! :P Haha.
Blond som man är mätte man inte eller nånting.. Men blev ju helt okej ändå.
Skyller helt klart på att man är nybörjare! ;)
Sedan gjorde vi tacos och myset innan pappa Niklas återigen åkte tillbaks till Luleå för en veckas jobb. :( Suck!
Känns återigen tomt, tråkigt och ensamt. Men men..
Vi har som vanligt en massa planer.. Så det ska nog gå bra! :)

Har många vänner som fyller år denna vecka, hiih. Helen, Anna och Caroline. :) En fika/present avklarad.. två kvar! ;)
Nu ska jag bänka mig vid tv:n. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar