onsdag 24 oktober 2012

Bästa lördagen på länge. :)

Var ju som sagt på badhuset först med Malin och hennes familj. :)
Sedan kom våra underbara vänner Helen, Jocke och lilla Eila. :) Jag hade gjort middag åt barnen som dom kladdade i sig, hiih.
Sedan skickade vi iväg gubbarna och köpa mat medans vi drack vin och passade små barnen.
Kanon trevligt!! :)


Haha, Helens hår.. ;) "De är ingen blixt" sa jag när jag riktade mobilen mot henne.. Men poff sa det så hoppade den igång. :P
 Fick mysa med Eila en hel del, här sitter hon i mitt knä. Go gummsan! ;)
Sedan kom också Malin och drack lite vin med oss, även en likör43 gick ner. ;) Hiih.
Sedan skjutsade Helen och Jocke oss hem till Rickard, där även "min" tatuerare Per var. :)
Sedan kom också Robert och två av hans kompisar.
Hade skit skojj! :)
Vi drog sedan runt på stan.. överallt och ingenstans.
Tackar alla inblandade för en fantastisk Lördag!
Love you all!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar