måndag 15 oktober 2012

Pysslat och kikat runt med Caroline. :)

Barnen fick vara hemma från Dagis idag. Super snoriga och Elliot har hosta!
Tror ändå det börjar vända.. Men det vore då på tiden efter tre-fyra nätter med knappt någon sömn.
Idag var jag till Tca Träffen och pratade jobb. :) Fick med mig en massa papper hem som jag ska ta och läsa när jag får tid osv. Ska verkligen bli kul att få börja jobba lite grann. En riktig mjukstart på ett riktigt mysigt litet ställe med fantastisk personal!! :)
Mamma var snäll och passade barnen medans, tur jag har henne!
Sedan åkte jag ner på stan, köpte en scarf, en blus och en klänning till viran.
Sen hem och stekte pannkaka med mamma och barnen. :)
Efter de la sig barnen..

Sen när dom vaknade åkte vi med Caroline och Linus ut till Dollar och Karlssons. Och avslutade med Mobackes. Så himla mysigt att vandra runt där! Elliot grävde i sandlådan och vi gick och kikade på blommor och allt annat fint där. :)
 
Hittade en sån där blomma som jag letat länge nu.. Hjärta på band, eller vad dom heter. ;)
 
Måste erkänna att jag efterapat en fantastiskt fin vän till mig som är grym på sånt här,
 Hade en rosa dekorationsgrej som jag trök ner mitt i.. Får se om det kommer tillkomma nå mer. ;)

 Krukan är jag super nöjd med!! Så himla fin!!!! :)
Dom här två glasburkarna med zink-änglar fick också följa med hem. :)

Tusen tack för idag min underbara vän! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar