tisdag 23 oktober 2012

Husägare!! ♥

Galet vad mycket som hänt nu!!
Vad fort allting går!!

I Onsdags blev Niklas av med körkortet och blev 4000:- fattrigare.
Torsdag budade vi på huset och var högst.
Fredag 19/10 skrev vi kontrakt på huset och sedan upptäckte vi vattenskada i köket (Lägenheten)

Men nu så..
Idag var vi ner och betalade in handpenningen på cirka 120 000:-
Längtar så galet mycket efter att få flytta nu!!
Och vi får tillgång redan i December om vi vill, och de vill vi ju!
Hiih.


Igår var jag med pappsen till Söderhamn och köpte en gungstol som jag ska pyssla om. :)

Nu väntar jag på att Caroline ska komma och snacka skit med mig. ;) Och en mumsig kladdkaka har hon med sig!
Prima!! Det behöver jag efter att Niklas åkt.. Såå tråkigt!! ;(

Återkommer kanske senare..
Får se om jag får jobba i morgon.. Har lite små ångest över de.. Haha.
Hatar att bli utringt på morgonen och slänga iväg barnen på dagis. Bättre och veta en dag innan åtminstone.. Men men..

Byyyye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar