lördag 6 oktober 2012

Gefle by night.. ;)

Fredag eftermiddag åkte vi och lämnade av barnen hos en mycket efterlängtad mormor och morfar, sedan for vi vidare och tankade och seda hämtade vi upp..
Jimmy och Malin. :) Jag och Malin drack cider och tjottrade på hela väggen ner till Gävle. Tror grabbarna fick ont i öronen. Hiih!

 Mina söta!
Haha. ;)
 
 
Hann med en timmes shopping innan dom stängde. Köpte ett baslinne till mig själv och örhängen. Elvira fick världens sötaste jeansklänning som jag egentligen skulle köpt här hemma när jag var ner med Malin och Elin, men då var den slut. Och sen köpte jag mössa, två par vantar till viran och ett par vantar åt Elliot. 

Killarna flydde fältet när jag skulle fotografera dem, så kvar blev lilla Malin. Blev snyggare så också! ;) Haha.
 I jakten på matställe.. Var in på både Church nånting och Helt enkelt, men slutade på Harrys.
 Super härlig bild på Malin och våra "drinkar"  ;)
 Jimmy gömmer sig såklart.. :P
 Skulle gå och kissa.. Så hittar Malin sin prins.. HAHAHA! Fy fan så jag skrattade sen när jag såg att hon slickar hans tutt!! HAHAHA! Dirty-Malin. ;D
 Min fina vän Malin & Jag.
 Slurp!!
 Min fina lilla Nicko. :)
 Vi alla valde rätten Black and White.
Riktigt gott var de!! Kanske lite, lite mat.. ;)
 Och jag drack öl till maten.. ?! Hör och häppna.
Men ibland har jag börjat tycka att det är lite, liiiiite gott. :)
 Sedan blev det biomys!!
Hypnotisören, med Persbrant.
Den var super bra faktiskt. Helt okej. :)
Började rätt så hemskt så trodde aldrig jag skulle klara av att se den..
Men den var som sagt bra.
Tusen tack för en fantastiskt trevlig och lyckad kväll! :)
Det här måste vi göra om!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar