söndag 14 oktober 2012

Söndagen bus med Rx2. :)

Varit vaken två nätter nu så idag har jag varit DÖDSTRÖTT, med världens jävla huvudvärk. Suck!! Barnen var som vildar hela förmiddagen. Började med lunchen redan klockan tio och sedan hade vi ätit klart och lagt oss vid elva. Alla somnade.
men jag vaknar med samma hemska huvudvärk. Elvira sov inte länge hon heller så..
Vi klädde oss i allafall och åkte och handlade på Coop.
Sedan ner på Långnäs och busade av oss lite i kylan. Fyy så kallt det var!!
Hade även med oss Rickard och Robert. :)
Men vad har hänt med gungorna.. När skedde detta ? Handikapp gunga, eller vad är det ?

 Elvira är gulligt chockad över nånting. ;)

 Elliot gräver som vanligt han. :) Sötplutten mammas!
 Robert grävde med Elliot och det uppskattade han verkligen! Han ville inte åka hem. ;)
Och inte visste jag att Robban hade så bra hand om barn. ;) Hihi.
Rickard frös mest och hoppade runt han, snackade lite skit med lill viran. ;)
 

Efter de for vi hem till mormor och morfar där vi var bjudna på mat. :)
Elvira älskar att gå på pottan. Och säger såklart potta själv.. Kan inte exakt bokstavera hur hon säger de, men men.. typ "bott-a". ;)
Sen har vi kollat mycket på Nalle Puh, och han fastnar ju i hålet.. Så då säger hon fast, typ "gast". Och så flyger Nalle Puh med ballongen, hon säger "bong".
Så otroligt duktig!! Blir såå stolt!!
Även att Elliot nu sjunger med i låten Stiftelsen - Vart jag är går.
Ett fåtal ord är han med på och sjunger med exakt rätt.. Typ när han vrålar gå-gå-gå yeah!
Och nånstans i låten sjunger han ju "dela med dig av känslan jag kan nog förstååå.."
Då vrålar Elliot "förståå". ;) Så SÖTT!
 Elvira säger också "kisa", de är ju kissa. Och så "bassa" är ju bajsa. Gummsan! :)
Busade med morfar efter maten. :)
Fick super god mat. Kött, ugns potatis, svamp och sås!! Göttans. :)
Nu ska jag nog lägga mig snart.
Tror inte det blir dagis för mina små i morgon. Så grönt snor så.. :/
Men jag ska ju till Ica Träffen och gå i genom lite papper och så..
Just de!! Har jag nämnt här att jag fått provanställning där ?? ;)
Jag börjar i mitten på november!! :D Ofattbart kul. Jag hoppas det kommer gå bra!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar