torsdag 18 oktober 2012

Tisdag och Onsdag..

I Tisdags gjorde jag mig och barnen klara tidigt och tog bilen på en åktur.
Vårt vackra Bollnäs!
Sedan lämnade jag Elliot på Ren hos mamma och mormor och for sedan med viran till sjukhuset. Han hade haft så svårt med andningen, så avr livrädd att hon åkte på lunginflammation igen!! :(
Men enligt doktorn var det ingen fara.. Men det var samma doktor som skickade hem oss från akuten den gången hon hade DUBBELSIDIG lunginflammation och vi hade varit in fyra gånger eller nå!!
Duktiga tjejen satt tappert och vänta..
Men efter en timmes väntan började krypa i både henne och mig.
SÖTASTE tjejen!!
Då fick hon en massa leksaker av alla gulliga sjuksköterskor. Hon fick också en liten figur, en kamel eller nå för hon var så duktig.
Sen fick hon sååå med beröm över att hon var sååååå söt osv osv.
Jag kan ju inte annat än hålla med och titta stolt på min lilla solstråle som hejjade glatt på allt och alla. :) Dom tyckte även hon var otorligt duktig på att prata! Och visst är hon de också!! :)))
Onsdagen kan vi dra kortfattat!
Niklas anlände under natten/morgonen.. Han for upp till läkaren i Arbrå.
Vilket resulterade i körkortslös! SUCK!!
Jag höll medans på hemma med barnen, lovade barnen att ge fåglarna matbollarna vi köpt.
Klättrar upp på förrådstaket ..... och ramlar ner! JAH, vad lyckat! Låg där chockad med fågelmat hela skallen.. åååh!
Tänkte de här är inte våran dag, och vågade inte göra om de.. För då hade jag brutit något..

Så var de med de!

1 kommentar:

  1. Hahahaha ramlade du ner?! haha. så fin hon är lilla sessan! <3

    SvaraRadera