tisdag 30 oktober 2012

Bilder sen sist någongång.. :)

Dagen då vi hade min mamma och mormor här så höll vi ju på och riva ur en massa skåp och packa i lådor och grejade, så då försökte jag ha viran att sitta stilla en liten stund. ;) Hiih. La fiskpussel som hon fått utav familjen Jonsson/Johansson. :)
Efter allt slit satte vi oss i soffan och drack kaffe, och fika. Såklart! ;) Är någonting vi "Björk-flickor" är svag för säger alltid min pappa. Och då menar han att vi är svag för fikabröd och bakelser. Haha! Så snoddaskaka, ryttarkaka (som jag tackar Elin för receptet, en FAVORIT!) och så snickerskaka. Mums!!
 Efter att barnen sovit klädde vi oss och tog vagnen till bilen faktiskt. Sedan packade jag in barn och vagn. Längesen vi använde syskonvagnen nu. :P

 Mins söta små trollungar! Världens snällaste och goaste!
Sedan satt dom och längtade efter Pim. Så Pim ropar dom och springer till datan och vill skype:a. Haha, sötnosarna! Dock hade inte moster tid.. Så barnen blev lite ledsna.. :/

2 kommentarer:

  1. ååh pluttisar :( vad ute hela dagen så hann inte med, vi får ta skype nästa gång ni är hos mormor och morfar!! <3

    SvaraRadera
  2. Åh ryttarkaka is the shit ju!!! Måste leta fram receptet och baka de nån dag, evighetsen sist. :) Min favorit med! Mumma!

    SvaraRadera