söndag 28 oktober 2012

♥ Världens vackraste barn!! ♥

Idag vaknade vi 05:23.. Vet att man ställt om klockan så hon egentligen var 06:23.. Men ändå, tidigt!! Även att Elvira väckte sin stackars bror då.. Hm. :P
Jag mådde inte alls bra.. Ont i vänster öra och i vänster sida på halsen. Stackars mig! ;((
Haha, tog alvedon. Gav barnen frukost, sedan kollade vi film. Sen gjorde vi ett ryck och började plocka ur skåp och tog ner en massa tavlor och la bort grejer som jag haft i olika "gömmor". Pakat fem kartonger och det SYNS INTE!! Hjälp. ;) HAHA!
Så kom världens bästa mamma och mormor och hjälpte till! :) Stäade och sedan gjorde vi pannkakor. La barnen och gick ut i förråden och röjde. Elliot vill inte sova eftermidag, så han lekte med "gamm". :)
 Har världens sötaste tjej!
ÄLSKAR DIG!

Så här gjorde min älskade barndomsvän Anna JÄMT. Haha. Och jag tränade och tränade.. har även försökt nu, men omöjligt! Galet sött! Hiih.
 Sötnosen mammas! :)
 Fått en massa tänder.. Syns några här. :)
 Elliot kan också göra pussmun, hihi. Sötnosen vill bevisa det! Han bara gräver och gräver med sina grävmaskiner. :)
 Har världens finaste son!!
ÄLSKAR DIG!!
 När Elvira vaknade halv tre cirka. Klädde vi på oss overallerna och åkte och tanka, och sedan hem till Benkis och nunnu (morfar och mormor).
 Blev bjuden på supergod middag! Både jag och barnen åt som hästar! Hiih. Tusen tack mamma och pappa!
Min bror och barnens morbror har sovit i Uppsala hela helgen.. Så honom fick vi inte träffa, och det var tråkigt.. Han är efterlängtad!!

Nu ska jag se Solsidan. :) Sedan ska jag se om det blir nå bra.. annars blir det sängen tidigt!
I morgon har vi BVC på schemat, så barnen är lediga från dagis.
Får se vad vi hittar på sen. Vi längtar lite efter Caroline och Linus.

Mina tankar går till Er gumman! Finn här för dig!!

Godkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar