onsdag 13 januari 2010

Bada Elliot ?

Idag är vi lite trötta och slöa, så har haft en riktig mysdag med våran lille son.
Han sov hela förmiddagen ända fram till lunch, då ammade vi och sedan var det dags för hans första bad !

Barnmorskan hade varnat oss för att bebisar kunde bli jätte arga och skrika ganska så mycket första badet, men inte våran skrutt.. Han sa inte ett ljud, låg där och tittade bara. Våran livsnjutare ! Hiih.


Han fick för första gången i sitt liv prova nappen igår också, det funkade bra. Ska försöka att inte använda den så mycket. Men som sagt så är det inga problem för han är otroligt snäll !





Inatt sov han ända fram till tre, då hade mamma Jenny länge legat och skruvat på sig. Så minsta lilla knorr han yttrade så plockade jag upp honom och la han vid tutten.
Sedan sov han till halv sju. :)
Jag har städat lite i vardagsrummet och sovrummet.. Vi stökar snabbt till här hemma.
Niklas har sovit med Elliot, man kan börja undra vem utav oss som varit gravid.. Hm.




Tvingar han iaf att göra lunch till mig nu, för jag är trött och har ont i huvudet.




Sen längtar jag efter min son, som jag ska gosa med nu. :)
Sen ska nog Niklas in till Bollnäs och handla lite. Då myser vi här hemma, är för kallt för min lilla att vara ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar