söndag 24 januari 2010

Fredagen den 22 Januari

Börjar denna dag med att ge ett stort GRATTIS till min älskade lillasyster som blir 18 år idag. :)
Så denna dag var Elliot klädd i grönt, som är min syster Josefins favorit färg.

Idag åkte vi ned till Byn och köpte tidningen där vår lille son var med,
eller hela vår lilla familj. <3
Sedan åkte vi till Arbrå där det var dags för ytterligare ett läkarbesök för Niklas.
Jag & Elliot fick sitta i personalrummet och vänta. Det kom en massa sköterskor och tittade och pilade lite på vår son. Så arbetar ju Elliots farmor också där på ArbråsHälsocentral, och hennes vännina Yvonne hade köpt paket till Elliot. En grönbody med en traktor på, bruna byxor och två par strumpor, sött !
Efter läkarbesöket åkte vi hem till Rengsjö igen, eldade och myste vid tv:n.
Sen på kvällen åkte vi in till Bollnäs för att gå på resturang med min familj och fira min syster.
Det blev Roma, och eftersom min son haft fruktansvärt ont i magen för att mamma åt alldeles för mycket pizzasallad så var det svårt med vad man skulle våga beställa.
Tog tillsist lika som syster, nachotallrik UTAN lök och stark rödsås.
Efter det åkte vi hem till min familj på Ren och drack kaffe och åt prinsesstårta. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar