onsdag 20 januari 2010

Jahapp...


Blir att Niklas åker till Stockholm nästa vecka..
Känns lite tungt och lite små jobbigt.. Men men, han måste ju. :/
Jag som inte ens vågade gå upp till sovrummet och lägga mig med Elliot igår.
Fick en jätte obehagkänsa när jag öppnade dörren in till sovrummet..
Så jag bar ner Elliot igen och så väntade vi tills Niklas också ville gå och lägga sig.
Jag vet inte vad det var jag kände av uppe i sovrummet.. Men något trevligt var det iaf inte.

Jaja. Har matat Elliot så han sover så snällt igen.. Så nu tänkte jag kolla runt på några hemsidor och se om man hittar nå fint till lillprinsen.
Men blir inte så mycket shopping nu.. Vi måste vara rädd om våra pengar utifall Niklas inte får nå nytt jobb. Det löser sig nog...

2 kommentarer:

  1. Du får nog tänka som så att om han inte var tvungen att åka till Srhlm så skulle han inte. Ni får hålla utkik på nåt jobb i närheten. Det dyker nog upp så småningom.
    Jag kan ta ett snack med spökena när jag kommer nästa gång, de har inte en chans mot mig ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kommer och håller dig sällskap gumman när han ska jobba <333333

    SvaraRadera