tisdag 5 januari 2010

Städar och stökar..


Nu sätter jag mig här igen för jag behöver vila.. Ryggen strejkar igen.
Började jättetrögt imorse, försökte komma på hur jag vill ha det på alla bord och i fönstrena.
Nu har jag det fint i hallen och köket iaf, riktigt nöjd blev jag.
Matsalsrummet och vardagsrummet håller jag på med nu. Tycker det är jätte svårt att få till det.. Vill åka och inhandla nya grejer. ;) Haha.
Har strykit gardiner och dukar, men ska fortsätta stryka lite gardiner.. Men vet inte vilka jag ska sätta upp, vill ju ha nya såna också. Haha.
Usch hur jag låtar, vill ha, vill ha och vill ha ! Men det är ju så ibland. Ska försöka hålla i pengarna, för sen kommer jag verkligen att vilja ha, och det blir en massa till min bebis !

Maja (vår katt) är helt galen.. Vet inte vad det är med henne. Hon går och skriker, alltså mjauar åt mig hela tiden. Jag förstår inte riktigt vad hon vill, och jag har inte riktigt tid med henne.. Stackarn. Men jag måste bli klar med inredningen nu..
Ser att klockan är mycket, så är snart dags att börja med maten tills Niklas kommer hem från jobbet också.
Har inte varit utanför dörren idag, men det ser fruktansvärt kallt ut. Eller jag stack faktiskt ut huvudet genom dörren och det bet till i näsa och kinder, så jaa.. Det är nog väldigt kallt.

Som det känns nu så blir det varken stan eller Bollnäs.. Är för kallt och jag känner mig slut.
Ska ju eventuellt till Gävle på Lördag, så då kan jag lika gärna lugna mig.

Mamma ringde för en stund sen och berättade att min kusin åkte in på akuten igår, och tydligen blev hon även akutopererad. Ingen vet riktigt vad det är, eller vad som hänt. Vi får helt enkelt vänta tills hon vaknat upp. Uscha ! Lite små läskigt för jag tänkte faktiskt på henne idag, för jag höll på och knuffa omkull den fina ljusgrejen jag fick av henne när jag fyllde år.
Hoppas allt är som det ska, och att hon mår bra..

Tänker och saknar min familj, som vanligt.
Helt otroligt att jag klarade av att flytta hemifrån.. Jag är ju som ett litet barn som är mamma- och pappagris. Suck. ;b
Bjuder på en bild sen vi var små, med mig, mamma, pappa och syster Josefin.
Dock saknas min söte bror som inte ens var påtänkt där.

1 kommentar:

  1. Hehe tack :P Jag förstår att du längtar :P Det är en evig väntan, hihi :) Vad gör du om dagarna då?

    SvaraRadera