onsdag 20 januari 2010

Kvällen


Nu har jag gett Elliot lite mat.. Han har verkligen sovit mycket idag, hoppas han kan sova lika bra inatt. För i morgon har vi mycket att göra..
Ska på Dollar och handla kattsand, sedan blir det stan där vi ska köpa overall, present till min syster som blir 18 år på Fredag (herregud vad tiden går) en från vår lilla familj och sedan skulle vi köpa något i från Niklas föräldrar och så ska vi på Försäkringskassan och sedan BVC.
Har säkert glömt nånting. Just ja, systemet åt sys ! :o
Hmf, känns inte riktigt bra. Hoppas hon tar det lugnt, annars kommer jag få såna skuldkänslor.

Borde försöka hitta någonting åt min bror som också fyller år, han blir 14 på Tisdag. Det är också skrämmande, han som var så liten ! Men har inte en aning om vad. Ett Xbox spel kanske.. Hm.
Ska skynda mig och duscha nu, så kanske håret hinner torka innan natten.
Lillkillen är det fullfart på nu.. Har lagt han hos sin pappa, så får se om dom klarar sig medans jag är i duschen. Hiih. Är nog inga problem, om han inte blir mer hungrig. Ska skynda mig ! :b
Sedan blir det en efterlängtad säng !
God natt !!

1 kommentar:

  1. mosters goding! hälper dig gärna när Niklas far till sthlm :)

    SvaraRadera