måndag 4 januari 2010

Måndag- stan med mamma & syster

Ska försöka dra en kort sammanfattning..

Nyår var kanon, god mat och mysiga människor. Största delen spenderade jag vid tv:n, det var hockey. Haha. Min syster gjorde mig dock sällskap, så det var trevligt. Och hon gillar verkligen inte hockey, så det var snällt av henne. Hiih.
Sen strax innan tolv slaget bar det av upp till vattentornet. Jag höll på att dö ! Ne, nu överdrev jag. Jag höll på att hosta upp mina lungor och födda där på plats i alla dessa trappor. Det är lite mer sant iaf. Fya vad jobbigt det var ! Haha. Sen efter det bar det av till Sjörgrå, och jag, sys och Niklas hämtade upp Jocke & Emelie.

Sen resten av helgen har varit lugn.
Middag med Niklas familj och släkt, trevligt. Även lill Viktor var där, som inte alls är så liten längre. Gud vad han växt sen i somras, och vad han pratade !

Igår pluggade jag som en galning, höll på till nästan halv ett. Och känner mig ännu inte riktigt klar, men men. Helen har varit snäll och låtit mig haft boken så länge nu så hon måste få tillbaka den idag. Vill tacka älsklingen som hjälpte mig med allt plugg igår, en riktig pärla är han ! Hiih. Har även pluggat lite nu på morgon, för som vanligt är Jenny inte riktigt nöjd. Men det är verkligen en svår uppgift och jag är riktigt arg på "fröken" som gav oss denna uppgift, uscha !

Nu tänkte jag gå ut och starta bilen, för jag ska snart in till Bollnäs och gå på stan med mamma och min syster. Bara min syster kört klart på Driver. Hon är så duktig, snart körkort där ! ;)
Bäst jag går nu innan jag somnar.. Är fortfarande så fruktansvärt trött jämt. Jag skulle kunna sova hela dagarna. Lite små tråkigt, men men. Jag behöver kanske vilan.
Har bränt en kanon skiva som jag ska poppa in till Bollnäs nu !

See ya !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar