torsdag 31 december 2009

Nyårs morgon.

Gott Nytt År !! :)Niklas väckte mig för en liten stund sen, han hade gjort gröt och ställt fram frukost. Mysigt !
Men jag är som vanligt jätte trött, och så även idag. Men det var gott med lite frukost.
Nu håller han på att packa och klä på sig, han ska in till Bollnäs och åka längdskidor med min mamma och pappa. Jag orkar inte följa med...

Jag ska hoppa in i duschen och sen göra mig fin inför kvällen.. Om jag nu hittar någon klänning som jag kommer i. Suck. :b Haha. Känner inte för att vara så fin heller.. Hellre myskläder, för jag ska bänka mig i soffan hemma hos mamma & pappa.
Är bjudna på mat där ikväll, hoppas på att min bror och syster blir hemma, så det blir lite roligare.
Mamma och pappa ska ju vara med sina vänner i familjen Nyman, och även Niklas, så dom tar väl sig någon stänkare eller så.
Lät som att min bror skulle vara hemma iaf, så då får jag väl spela Xbox och smälla smällare med honom. Hiih. ;) Syster kanske skulle ut på nå, men jag vill helst ha henne hemma. Men vi får se hur hon gör. :)

Ska iaf börja göra mig i ordning så jag är klar tills Niklas kommer hem, så kan vi åka in till Bollnäs redan då. För jag och syster har lovat fixat efterätten tills ikväll, chokladfondant med passionsfrukt och ananas. Mums !

Förresten är det mitt första nyår med ett nyårslöfte, tro det eller ej. Sen om man håller dem är en annan sak.
Mitt är iaf att gå ned i vikt till sommaren. Och som sagt, helst 17 kilo.
Men vi får se, låter fjantigt att vilja gå ned i vikt och så.. Men jag känner mig verkligen stor nu.

Gott Nytt År allesammans !!

2 kommentarer:

  1. Hehe jo, har tänkt haft som nyårslöft att träna, men som vanligt blir det väl inget med det =) Men ska verkligen försöka.
    Du är ju smal du också, om man inte räknar med bebismagen så :P /malin

    SvaraRadera
  2. Men lilla vän! Du kommer att gå ner i vikt när eran lilla älskling kommer :) 17 kilo låter väldigt mycket, du är fin som du är Jenny!

    SvaraRadera