måndag 28 december 2009

Måndag med mer snö..

Har kommit ännu mer snö, så blev inge Söderhamn idag.
Mamma skickade ett sms och skrev: Varning för stora snö mängder, Klass 1 varning.
Så vi ville inte riskera någonting, får helt enkelt ta det en annan dag.

Vi har plockat ihop lite pantburkar och så nu. Så ska inte på Coop och panta och handla.
Sen ska jag en sväng på stan, men blir inte alls långvarig i Bollnäs. För jag har ont i magen idag, långt ner i magen. Det är jätte jobbigt när jag är uppe och går, bättre när jag sitter eller ligger ned.

Ska sminka klart mig, sen ska jag dra på mig en mössa och bege mig ut i "vinterstormen", fast har nästan slutat snöa nu ser jag. Men mössa är ett måste idag för mitt hår ser hemskt ut. :b
Ska nog köpa hårfärg idag.. Saknar mitt "bimboblondahår", som somliga vill kalla det. Men ska bara göra slingor. ;o Det trodde jag aldrig om mig själv, att jag skulle göra slingor. Är något chockad, men man får se hur det blir.

Bollnäs nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar