lördag 12 december 2009

Spenderat en del pengar..

Idag sov vi länge igen, det vill säga till 10:00. Haha.
Jag var lika duktig som vanligt och gjorde gröt till frukost, fick dock inte i min sambo de, utan han valde kaffe.. Men men.

Efter vi fixat med en massa här i huset bar det av in till Bollnäs.
Vi började hos Expert där vi hämtade ut min systemkamera. :)
Sen åkte vi till Jysk och hämtade ut vår soffa, och sedan blev det mathandling på Coop.
Sen bar det av till Biblioteket där jag betalade av min "skuld" till dom, och sedan gick vi på Krokanen och lunchade. Super mys !!
Rullade dock några stora slantar idag, men det är de värt ibland.

Åkte hem till min familj och visade upp kameran. Hiih !
Dom skulle ner på Dressman för att leta sjkorta åt min bror som tydligen ska ut på Tranan ikväll.. Hmf, vet inte riktigt vad storasyster tycker om de.. Blir kanske privatspan i bilen i natt, eller vad säger storasyster nummer 2 ?!
Ne, är kanske dags att inse att han börjar bli stor nu. Fast han alltid kommer att vara våran minsting. (stackarn)

Till kvällen blir det att läsa instruktionsboken till systemkameran, haha. Är som sagt inte så kunnig med såna grejer heller.
Sen ska vi väl skruva soffa, och om vi orkar och hinner ska vi in till Bollnäs och hälsa på Bea, Patrik och min gudson Emilio. :) Annars blir det bara lugnt framför tv:n med en chips påse och Idol-finalen. ;o Vet inte vem jag hejar på.. Kalle/Calle kanske. Jaja.

Ska snart till att laga lite mat, min kära sambo som har valt ut maten för kvällen, så man förstår ju att den inte är allt för nyttigt.
Har haft otroligt ont i magen idag, är väl eventullt förvärkar eller så håller min lilla på att fixera sig. Ryggen fortsätter att värka, men de är ju foglossning. Lika bra att försöka hålla på som vanligt, så snart ska jag även hänga tvätt.
Gó kväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar