onsdag 23 december 2009

En tjock-fet-jävla-padda !

Ja, istället för att skriva Dan före Doparedagen, så skriver jag så.. För det är vad jag gått och vrålat hela morgonen. För jag har nämligen inga kläder att ha på mig. Jag känner mig precis som en tjock-fet-jävla-padda ! Men tillsist hittade jag något som jag ser ännu mer enorm ut i, och det fick duga idag.
(Låter som att jag avskyr min mage, men det är inte alls så det är. Jag tycker om den, eller jag älskar den. Men ibland blir man bara less, och ni ska veta att det är ganska jobbigt att vara såhär stor. Men snart är det över, och då kommer jag säkert sakna den.)
Var in en sväng till Bollnäs. Shit vad folk. ;o Bor det ens så här många i den här lilla hålan ? Jag är enormt chockad. Jaja.
Är nu hemma och donar lite.. Har strykt några skjortot till Niklas, nu plockar jag upp alla mina kläder som jag slängt runt med här. Vill ha tillbaka mitt julfint som jag hade för några dagar sen !

Hade ett paket i brevlådan imorse, vilket gjorde att Jenny jubblade. Hon jubblade ännu mer när det bara stod Jenny Frank på det. Det var paket i från Vi Föräldrar, så jag fick en mysig filt till lillbäsen och två böcker. Wiiie !
Blir förresten mer paketöppning ikväll, då det är dags för tävling ! Hiih.
Åh, hoppas jag slår många sexor på tärningen så jag vinner många paket. Annars vet jag en som blir riktigt sur...

Ne, nu måste jag fortsätta plocka. Sen göra lite mat, sen ladda inför kvällen hos svärföräldrarna. Ska bråka upp Niklas ur soffan så han får hjälpa mig lite !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar