lördag 5 december 2009

Mys Lördag

Idag började jag & Niklas dagen med att sova länge, mycket efterlängtat.
Sedan gick vi ut till trädgården och klädde granen med belysning. Sedan blev det vedboden och hämta ved. Hehe, låter som ett mycket gammaltpar. Men det är faktiskt väldigt mysigt. :)
Sedan gjorde vi oss i ordning och åkte på Glössbomöbler, en utav mina favorit shoppingställen.
Sen åkte vi hem, eldade, släppte ut lill Maja och sedan bar det av till Bollnäs.
Niklas åkte och gjorde Patrik sällskap och jag åkte hem till mor och syster. Där var det julstök för mamma plockade fram alla tomtar och pyssel. Mys !!
Sen fick min syster för sig att vi skulle bowla, så då skyndade Niklas och Patrik och hämtade upp oss, men tyvärr.. På bowlingen höll gubbarna på med någon tävling. Suck ! :b Så det blev shopping på Karlssons och Dollar, pojkarna var inte lika nöjda. Men sen åkte vi och åt mat, mums !
Kan dock inte äta så mycket längre, för min bebis tar för mycket plats. ;)
(-Menar VÅR bebis. Haha. Niklas blir alltid så sur när jag säger min. Det är fullt förståeligt.)

Nu myser jag & Niklas i soffan. Har kollat Robinsson och en film nu. :)
Fick min myskväll tillsist ! Like.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar