torsdag 24 december 2009

Julaftons morgon

Har haft väldigt svårt och sova i natt, börjar bli en vana.. Hmf.
Så i morse vaknade jag före klockan, väckte Niklas som inte alls var lika pigg. Sedan sprang jag ner och tände lite ljus, sen så bar jag upp de paket vi lovat ge varandra på morgonen. Så hade vi lillaJulafton i sängen. Super mysigt !!
Hiih. Jag fick en sån där digitalfotoram, eller vad dom heter. De har jag önskat mig tills den lilla kommer då den ska få synas på bild varje dag. :)
Niklas fick en skit snygg skjorta, av min familj, som jag bad dem ge tidigare till honom. Haha.
Sen fick han en ny halskedja och armbandslänk av mig.
Mer paket blir det senare idag, efter Kalle nåt tag. ;)

Har duschat och håller nu på att sminka mig, ska sätta lite fart så vi kan åka till svärföräldrarna.
Gick även lite lättare med kläder idag, då jag köpt en klänning i Sundsvall när vi var på Takida, och då var jag redan stor, så den sitter bra idag. Hiih.
Innan vi beger oss till dem ska jag först ut och tända lyktorna på gården. Ska tända dem för min morfar, och sen för farbror Micke och faster Anna m.fl. som inte är här hos oss idag.

Vid två-tre bär det av inåt Bollnäs, där min familj väntar.
Hoppas på lite Lips, Giutar Hero och spelkväll. ;)
Åh, jag verkligen älskar Julafton !!

Ha en riktigt bra dag allesammans, och GOD JUL !!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar