tisdag 15 december 2009

Wiiie, det snöar !

Igår åkte Niklas till Stockholm, usch. Super tråkigt och ensamt ! Men men, var uppe och pluggade till 00:00. Så jag tog lite sovmorgon i morse och var ganska slö idag. Men fortsatte att plugga som en tok. Det är skitsvårt och går mycket sakta framåt, men jag försöker så gott jag kan. Kurserna avslutas i Januari och jag känner att jag vill vara klar, utifall det blir någonting med magen och vår lilla bebis.
Skönt att kunna slappna av sen och släppa allt.

Till fyra åkte jag in till Bollnäs för det var dags för middag hos familjen.
Sen hämtade jag min syster på Driver och vi åkte på Jysk och shoppade loss.

Åkte hem ganska tidigt ikväll, tråkigt, vill vara med min familj.
Men jag måste försöka plugga klart..
Och så snöar det så ville ha god tid på mig hem. Har blivit lite väl mycket kärringkörning nu sen man fick den lille i magen. Skulle aldrig kunna leva med att jag skulle kunna skada det pga min körning.
Super mys med snö !! Sa ju att det skulle bli snö till Julafton !! Hiih.

Har precis suttit och stor gråtit till Svenska Hjältar. Usch va blödig man är, men men. Försökte plugga samtidigt, men tillsist blev jag tvungen att gå ut till köket. Tröst åt pepparkakor och mjölk, och så tyckte jag lite mer synd om mig själv.
Nu ska jag gå upp i sängen och fortsätta plugga där, ska även vänta på att Niklas ringer och säger godnatt.

I morgon ska jag fortsätta plugga, sen ska jag försöka hinna umgås med min mamma. :)
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar