lördag 19 december 2009

Julstädning & så..

Nu sitter jag framför elden i vardagsrummet och njuter.
Jag har nystädat hus, nya handdukar i badrummen, nya sängkläder, så det är så rent och luktar så gott här.
Har lite ont i ryggen så måste vila mig här en stund (foglossning).

Niklas är hos Jocke och de skruvar lite på skotrarna,
och jag ska snart gå och göra i ordning lite lax. Mums !

Men nu är der Grinchen på tv och julstämningen är på topp, så jag tror jag sitter kvar här ett tag. :)
Får se vad vi hittar på framåt kvällen, jag längtar som vanligt efter min familj.
Så får se om jag tar bilen in till Bollnäs. Imorn ska jag och syster tvinga pappa att göra knäck med oss, sen vill vi göra marsipan grisar, som vi ÄLSKAR ! Och så vill vi göra en massa annat gott, hiih.
Sötsaks familjen Frank !
Me Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar