måndag 28 december 2009

Lite ilska..

Åkte in till Bollnäs och gick på Elgiganten, köpte två USB-minnen där. Sedan handlade vi en massa på Coop och pantade. Sen ringde jag mormor och frågade om hon var hemma, så åkte vi dit och åt julmacka och drack lite kaffe och myste. Älskar min mormor, hon betyder så mycket !

Sen åkte vi ned på Expert för att framkalla bilder.. Och shit vad mycket folk ! Alltså har människor inge jobb ? Jaja. Mina USB-minnen fungerade iaf inte som de skulle, och av alla mina 233 bilder så gick det att framkalla 83. Skandal !! Jag vart skogstokig, och vi åkte tillbaka till Elgiganten. Dock hade jag så ont i magen så blev sittande i bilen, men älsklingen gick in och lyckades få tillbaka mina pengar. Jag ringde under tiden och delade min ilska med min syster.
Nu måste jag leta en extern-hårddisk så jag inte förlorar alla mina bilder och minnen, det skulle va bland det värsta som skulle kunna hända !

Ligger nu i soffan, har ont i korsryggen och magen gnolar på, och ibland hugger det till riktigt hårt i magen. Mamma retas och säger att jag kanske blir till att föda på nyårsafton.
Men nej tack, lite till får h*n lov att vänta.

Imorn ska vi åka och kolla på äkta fårskinn till vår lilla inne i magen.
Sen vill jag till Söderhamn och titta runt ! :) Så hoppas på det.
Ska även åka in till Bollnäs imorn så mamma får göra slingor på mig. Lite nervös över de med, men det blir nog bra.. Kanske.. Man hoppas ju !
Men vi får se hur magen vill, kanske bara bir liggandes hemma imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar