onsdag 9 december 2009

Sista skoldagen för i år.

Har precis kommit hem (till mor & far) i från tåget, ska laga mig lite mat och sen hade jag tänkt vila en stund, helst slumra nån timme.
Är helt slut idag, sovit super dåligt.
Har tillbringat natten hemma hos min familj, mycket trevligt och efterlängtat.
Dom har dock gett bort min säng och ersatt den med en bäddsoffa, haha. Inte lika skönt, sen har det varit alldeles för varmt. Men men, pigg och glad idag ändå. :)

Sista skoldagen idag.. Är lite blandade känslor där..
Är super skönt för det första, men sen vet man ju också hur mycket plugg som väntar, trots "ledigheten".
Sen kommer jag inte hänga med tjejerna lika mycket.. Antingen lägger jag av helt ett halvår nu, eller så blir det att läsa på distans. Ska ringa Högskolan i morgon.
Men för de så slipper flickorna mig inte, även om dom nu tror det. Jag kommer hälsa på dom, ringa dom och vara lika dryg som vanligt. ;) Hihi.

Ska iväg och beställa en kamera på Expert när min syster kommit hem.
Äntligen en systemkamera, yihoo ! Och sedan blir det Bandy !! Bollnäs-Edsbyn. :D
Även de är efterlängtat och ska bli riktigt kul.
Måste gå och sova nu så man orkar..

Först ska jag bara skriva ner min saknad efter min sambo som befinner sig i Stockholm just nu.
Saknar Dig oerhört mycket och jag längtar tills Du kommer hem !
Är ovant att inte ha Dig här hos mig/oss nu när du fått varit hemma i några veckor.
Tur att det snart blir Jul och därmed Lov, och Du får ju också lite ledigt då.
Och det ser vi fram emot ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar