måndag 21 december 2009

Åh nej, honey !

Japp, det är så illa att jag och Niklas glömt tända fjärde ljuset.
är grymt besviken på mig själv. Haha.
Så mitt första sms till Niklas idag löd följande: Åh nej, honey ! Vi har glömt att tända fjärde ljuset.

Jaja, i morse åkte Niklas tillbaka till Stockholm. Inte roligt, men imorn kväll kommer han hem igen så ingen utav oss tog det så hårt. Fast Niklas har väldigt ont i magen nu igen, tycker så otroligt synd om honom. Och jag hoppas verkligen doktorerna finner en lösning till hans stackars mage, mycket snart !

Själv började jag med att spendera dagen framför kaminen inne i vardagsrummet. Fick inte igång någon eld, var fruktansvärt dåligt drag. Och Jenny är förkyld och var trött och hungrig. Så hon hade verkligen inte humöret uppe för att spendera en halvtimme där framför. Usch nej. Men tillsist gick det, och spisen i köket var lättare att få igång. Sen åt jag frukost.
Och sedan dess har jag spenderat all min dyrbara tid frmför datorn. Har skrivit en hel del på rapporten, tänkte även ta med mig datan in till mina föräldrar ikväll. Så man kanske hinner klart, vore toppen !

Sitter nu och dricker C-vitamin, vilket är bland det äckligaste jag vet.
Men vad gör man inte för att försöka hålla sig frisk till julafton.
Ska även ta mig en liten hutt av det mamma köpte på Hälsokost, så blir nog bra det här.
Ska börja ladda inför Onsdagen då den årliga (från och med förra året)tärningskast tävlingen mellan familjen Frank och Eriksson/Nordenvall bryter ut. Då vi spelar om våra julklappar. Känner mig otroligt laddad och tror jag kommer dra hem flest vinster ! Hiih.

Nu håller jag på att tvätta upp ett x antal skjortor åt Niklas, så han kan vara lite extra fin till Onsdag och sedan till Torsdag då det är JULAFTON ! Wiiiee !!
Ne, nu ska jag slurpla i mig det sista utav C-vitaminen och sedan ska jag läsa i genom rapporten igen och sedan blir det avfärd: Bollnäs !

3 kommentarer:

  1. Nähä! I år är det jag som vinner mest! ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Nej men nu tror jag, det blir jag de som kammar hem flest klappar ;D

    SvaraRadera
  3. ni tror så fel allihopa, det är jag som kommer gå hem med säcken full! hihi, imorgon kör vi. jag längtar :D

    SvaraRadera