onsdag 30 december 2009

Kylig dag..

Idag åkte vi till Åsa och Tord och fikade lite, visade det fina fårskinnet och så.. Sen åkte vi in till Bollnäs för att hämta ut mamma & Niklas skidor. Så skyndade vi upp till pappas jobb med dem så han kunde fixa dem med rätt glid och så. :b

Sen blev det barnmorskan.
Där vägde vi mig och tog prover och så.. Som vanligt. Hade gått upp ytterligare ett kilo. Får vara nöjd med de, för det hade kunnat vara tio kilo, så mycket mat och godis som man ätit de här veckorna.
Frågade även om H*n hade fixerat sig, med tanke på "mensvärken" som jag haft.
Så hon tröck och kände efter huvudet, det ligger nedåt som det gjort i flera veckor nu, men det hade inte fixerat sig ännu. Och det känns ganska skönt, för då kanske jag får ha kvar min bebis inne i magen ett tag till, så den får växa på sig och bli riktigt stark så den klarar sig ute i denna kalla värld.
Niklas fick också trycka med händerna och känna, och han tyckte verkligen det var häftigt, för det kändes så tydligt sa han. Kul, och spännande ! :) Hiih.

Sedan åkte vi på Expert och hämtade ut mina bilder som jag framkallat, och så åkte vi och handlade åt Niklas föräldrar. Sen åkte vi hem till mamma & pappa, fick middag där. Lax, mums ! Jag och syster kollade lite kataloger. Skit snygga sommar/vår kläder. Vill vara smal och glänsa till sommaren. Och så vill jag veta vad min lilla i magen är för något, så jag vet om jag ska köpa rosa eller blått. Fanns så super söta kläder ! Men snart får man shoppa, wiiiiie ! ;)

Niklas har Mange och Prillen här nu, de kollar på hans skoter. Men vet inte om Niklas vill sälja, han älskar ju den där skotern.. Så får se hur det löser sig.
Jag kollar på Victorias Secret.. Och det skulle jag aldrig ha gjort.. Jag längtar redan efter att bli smal, och dom tjejerna är ju VERKLIGEN smala. Så det är lite jobbigt, haha.
Men jag ska träna och gå ner sen.. Ska verkigen försöka dra ner på allt onyttigt så jag får bli smal till sommaren. Ska gå ner 17 kilo, helst.
Men som de flesta redan vet är jag godisråtta, och jag tycker om att leva livet och inte tänka på vad jag stoppar i mig. För mat och godsaker är livet ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar