fredag 25 december 2009

Juldagen

Idag sov vi väldigt länge.. Blev ganska sent igår.
Var hos mor & far tills efter tolv någon gång, och sen hade jag såna magplågor.. Så blev vaken långt inpå natten, men men..

Hade iaf världens bästa julafton, som alla år. :)
Med en massa god mat, älskvärda människor och massa paket. ;o
tack för de allihopa !
Jag & brorsan skjutsade hem lilla mormor vid tio, för då var hon trött.
Men vi spelade Guitar Hero, Maja, Så det kan låta, Chicago och lite annat. Skojj ! :)

Idag var vi hemma hela förmiddagen, myste vid tv:n, la in bilder på min nya fotoram, så ska sätta upp den på väggen imorn. :)
Sedan bar det av mot Bollnäs, fast jag lämnade först av Niklas hos sin familj. För han skulle till sin moster på middag med släkten, och jag skulle på middag med min familj hos mormor.
Så eftermiddagen spenderade vi på olika håll.
Åkte sedan och handlade lite snabbt, och jag skickade äntligen iväg ansökan om ledighet i ett halvår. Wiiiie, vad skönt det känns !

Nu har vi kollat film, så nu tänkte jag bege mig mot den efterlängtade sängen.
För imorn hade vi tänkt åka på Mellandags rean. Dum som man är, haha. ;b
Men ska köpa en varsin mysdress och så är vi sugna på en 32 tum till sovrummet och en vidoekamera. Men får se, ska försöka hålla i pengarna lite.
Middag hos farmor imorn också, trevligt ! Och sen är det ju Annandagen, och då är det dags för derbymatch i bandy, Edsbyn-Bollnäs. Så det blir att sitta framför tv:n. ;)
Jag tror på Bollnäs, heja heja !

Sov gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar