söndag 27 december 2009

En mys söndag.


Ja, denna dag var verkligen välbehövd och efterlängtad.
Har varit så trött den senaste tiden, och det visade sig idag.
Sov till halv tolv, sedan åt vi frukost och drack kaffe med Nikas pappa Tord som var här med traktorn och skottade undan all snö åt oss.
Sedan la vi oss vid tv:n och där somnade jag igen, oj oj. Ganska så illa. Men men, jag orkar inte sträva emot kroppen längre, den får bestämma över mig idag.


Har satt upp fotoramen nu, och det vart kanon. Hiih. :) Ska sätta upp lite mer saker sen efter vi ätit hade vi tänkt.
Ska plocka undan alla julklappar också, ställa in i skåp, hänga upp på väggen, tvätta osv.
Kör redan en maskin, så är väl dags att hänga den snart.
Har varit lite duktig och pluggat lite nu också, känns skönt att göra lite åt gången.
Men nu har jag gett upp, Niklas och soffan lockar mer än plugget nu.
Och sen är det väl snart dags för middag skulle jag tro.. Det blir Hajo för oss idag, alltså pizzerian i Rengsjö.
En riktig lat dag. :)

Får se om vi åker in till Bollnäs imorn, har några ärenden att uträtta. Bland annat framkalla bilder så jag kan börja med min scrapbook. Hiih. Sedan skulle vi varit till Söderhamn den här veckan och fixat det sista till lillbebisens ankomst och så ska vi på Knådasport.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar