torsdag 10 december 2009

Graviditetsvecka 32

Spenderade även denna natt hos min älskade familj.
Igår när jag och sys kom hem från Bandyn gjorde vi varma mackor, mums och mys.
Bandyn var tyvärr inge vidare och vi förlorade med 1-5.

Idag började morgonen ganska tidigt.
Gröt med familjen vid frukosten, och sedan bar det av hem till Rengsjö.
(fortfarande väldigt ovant och kalla Rengsjö för hem, men men)
Sen hämtade jag Helen och vi åkte till RengsjöFörskola och gjorde några experiment.

Nu har jag suttit och ringt runt till Högskolan, mycket seeeegt.
Gick inte att plugga mina kurser på Distans, tyvärr. Så nu får jag se hur jag löser det här. Får inte tag på de övriga som jag skulle prata med.
Sen är det allt krångel med banken, blir orolig för mina pengar. :/
Men min toppen mamma skulle ringa och fixa till det där.

Eldar förfullt, var ganska kallt här. Men snart är det varmt.
Ska ta mig en dusch och sen ska jag nog försöka plugga undan lite, så man får ta Jullov på riktigt. Vore hur underbart som helst ! Men jag har varken orken eller lusten. Sovit så dåligt i två nätter nu.. Så kanske tar mig en tupplur snart.

Niklas kommer förhoppningsvis hem till kvällen, längtar.
Nu är jag och bebis hungriga, så måste fixa någon mat.
Är i vecka 32 nu, så 8 veckor kvar tills födseln.
Men som jag tror och hoppas, och många andra också, så kommer våran bebis att vilja titta ut lite tidigare. Så kanske om sex eller sju veckor.
Hoppas hoppas !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar