söndag 24 januari 2010

Storkalas i Bollnäs

Idag var det "storkalas" i Bollnäs. Firade både min syster som fyllde i Fredags och så firade vi min bror som fyller på Tisdag.
Elliots mormor, morfar, morbror, moster, gammelmormor, gammelfarmor och farfar, kusin Lillemor kom med hennes fyra små kottar Albin, Filip, Melvin och Melina och så kom Niklas föräldrar.
Elliot var finklädd, så söt ! Kommer kanske bilder senare...

Var fullfart hela dagen så är helt slut även denna dag.
Elliot är inte alls van allt stök och mycket folk, han är van sin lugna mamma & pappa.
Men men. :b

Blev länge i Bollnäs så vi valde att köpa mat och ta med hem till Rengsjö.
Niklas har ångest över att han ska till Stockholm imorn bitti, stackarn.
Jag försöker få honom att tänka positivt, men det är svårt för jag förstår hans totala besvikelse.
Vi har kollat på Johan Falk nu iaf, är väl inte så bra filmer som man har hört, men men.
Har matat Elliot så nu sover han i sin fars famn. Ska låta Niklas mysa med honom så mycket som möjligt.
Hängt en tvätt och kör ännu en till maskin nu.

I morgon packar Elliot och jag våra väskor och åker in till Bollnäs.
Tror vi sover där resten av veckan, för jag är så mörkrädd.
Sen är det kul att vara i Bollnäs så jag kan gå promenader. Klart jag kan promenera här i Rengsjö också, men i Bollnäs känner jag till vägarna och har familjen och vänner som kan gå runt med mig.
Mamma och jag går nog en sväng med vangnen i morgon förmiddag, sen måste jag och Elliot åka och leta present till min broder Jakob. Undra vad man ska hitta på till en 14-årig kille. Hmm..

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina älsklingskillar, hörs kanske mer imorn.
God natt så länge !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar