torsdag 14 januari 2010

Besök och städning


Blev att jag och Elliot följde med pappa Niklas in till Bollnäs igår kvällst.
Men vi fick inte följa med på några affärer utan vi blev dumpade hos min familj,
men det gjorde oss ingenting. Vi myste på där hemma förfullt.
Senare under kvällen kom mamma och pappas grannar familjen Nyman över för att titta på våran lilla goding, och då blev det mer presenter.

Idag har vi tagit det lugnt. Jag har fått order om att jag måste lugna ner mig och vila mer, men det är så svårt. Jag lyckades väl egentligen inte så bra med vilningen idag.
Vi städade och plockade ihop alla kläder för imorgon skall vi få besök utav barnmorskan/distriktssköterskan (?!)

Niklas moster Eva och hans kusin Patrik tittade också in idag med fika och paket.
Och ett blomsterbud var förresten hit för någon dag sedan också.

Nu under kvällen har pappa, sys & bror varit här. De kom med amnings bh:n som mamma köpte åt mig idag. Hon är så söt och ställer upp till tusen min lilla mor, hela min familj för den delen och även Niklas famiolj. Jaja HA Ha säger jag bara och fy fan hur jag såg ut i den Bh:n !
Som en kärring. Haha.
Men inte vet jag.. Dom ska kanske se ut så ?! Men fyrahundra spänn eller vad den hade kostat. Det måste ju finnas något billigare, eller mindre kärringaktig ?! Gillar inte att man måste betala så mycket för att få se så hemsk ut, men men. Min svägerska, tror jag att det blir, ska kolla Stockholmstorg i morgon. Så hoppas på en billigare och något snyggare ! Tack Carro.

Just nu är jag super trött. Har ammat Elliot så han sover nu i sin korg. Kommer väl dröja en liten, liten stund så kommer jag vilja ha honom i sängen igen. <3
Elliot fick vara uppe sent igår med sin pappa, så hans "rutin" blev lite annorlunda inatt.
Hur som helst så är han i alla fall super snäll, så det gör ingenting.

Men nu ska jag sova blir upp tidigt i morgon. Niklas ska iväg till doktorn, och vi får inte följa som stöd. Snyft. Hoppas det går bra för honom !

Måsgte även skriva TACK till ALLA !
För alla paket, blommor och gratulations önskningar.
Det betyder. :)

1 kommentar:

  1. Han är så himla fin & snäll lill Elliot! :) Känner mig som världens drygis som jämt hänger hemma hos er stackare ;) hihi.

    SvaraRadera