tisdag 19 januari 2010

Fredag 15 Januari

Eftersom jag har fullt upp hela dagarna med mina två älsklings pojkar och varken har tid eller lust att sitta här och skriva så blir det lite långt mellan gångerna.
Men tänkte iaf skriva om vad vi gjort sen sist.

Idag var vi upp tidigt. Pappa Niklas har varit fastande och skulle iväg till doktorn, min pappa kom och hämtade honom. Jag & Elliot hade mysdag hemma bara.
Vi städade och plockade lite medans pappa var borta, och klockan 14:00 kom distriktsköterskan på hembesök. Hon kollade gulsoten, igen. Och så vägde vi, och jaa.. Elliot hade gått upp till 2974. Wiiiie, vad glad mamma och pappa blev ! :)

Denna kväll var det middag med flickorna hos Helen. Hade verkligen viljat åkt dit, men jag var riktigt trött och sliten. Så jag och Niklas bestämde oss för att ha en riktig myskväll.
Så vi åkte ner till byn och handlade lite gott på lilla Löten. Sedan åkte vi en snabbis på Glössbomöbler. Och jaa, han fick många fina komplimanger vår underbare son.
Men blir lite ledsen när vissa inte kan uttala Elliot, men men. Vi får nöta in det i folk och träna. Haha !

Myste på under kvällen.
Trosten kom förbi och tittade på Niklas skoter, sedan kom även Lull förbi en sväng.

Nu får vi vänta några veckor på provsvaren i från Niklas undersökning, eller jaa.. Undersökningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar