onsdag 27 januari 2010

Onsdagkväll


Elliot ligger nu i sin vagn och sover så sött. Jag har tryckt i mig en till semla.
Haha, skäms på dig Jenny ! Usch !!

Vi barn är hemma själv ikväll med pappa, så vi beställde hem pizza. Hiih.
Nu sitter vi allihopa i soffan och väntar på Robinson.
Har laddat upp med chips, popcorn och dricka. Haha.

Imorn kommer min älskade Niklas hem. Åh, jag längtar !! Eller tror både jag & Elliot längtar, för det märks att han saknar sin pappa på någotvis.

Längtar även efter min säng hemma där i Rengsjö.
Elliots farfar Tord är och sköter om vårat hus, eldar och skottar. Tror han tog in posten igår också, och det var ett paket med så Elliots super snygga overall kanske har kommit !
Vore kul, men är storlek 62 på den, så han måste växa på sig. Men som sagt kan han förhoppningsvis ha den när vi ska till fjällen.
Ska beställa lite kläder från H&M i morgon också, om mamma kan göra klart sin beställning någon gång. Mest kläder till Elliot, såklart ! Men jag hittade även tre saker som var okej, och sys hittade lite fint hon med.

Nu ska vi mysa vidare i soffan ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar