onsdag 13 januari 2010

Måndag 11 Januari

Första natten hemma var helt underbar. Han är så otroligt snäll våran lillkille.
Matade han elva innan vi la oss, sedan vid två och sen halv sex på morgonen. Resten utav tiden sov han med oss i sängen. Mys !!
Måste även skriva att våra kära familjer varit här och storstädat vårat hus och eldat åt oss.
Och när vi kom hem såg vi bebiskorgen mamma, mormor, UA, sys och bror gjort i ordning åt oss, sååå himla fin !! Super tack. (Bjuder på bild på den.)

Hade även två super fina blombuketter ståendes på bordet som var i från Niklas familj. Tack !
(Bjuder på bild)
Idag började jag morgonen med att försöka ringa och få tid hos en läkare.
Hade fyra olika nummer, men tror ni att det var någon som svarade ?! Ne.
Jag var hel tokig och fly förbannad. Mest rädd över att inte få tag på en läkare och inte få hjälp åt min son.
Men efter många om och men svarade en trevlig kvinna, så då blev jag genast snäll.
Fick tid Tisdagen den 12 Januari, alltså morgondagen.

Eftersom vi fått sovit så pass bra i natt och kände oss pigga och stolta, så valde vi att visa upp vår son för familjerna framåt kvällen.
Det blev populärt. Hiih.
Alla var så imponerad över hur lugn, snäll, söt, vacker, fin och hur mycket hår han hade.
Och jag och Niklas blir bara malligare och malligare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar