onsdag 27 januari 2010

Lite om Måndagen

I måndags klev jag & Elliot upp med pappa Niklas klockan: 05:00.
Byte blöja och matade Elliot, sedan la vi oss i sängen igen och då kröp Niklas också ned en stund till. Usch, så jobbigt att han måste åka ! :(
Senare när pappa Niklas åkt klev vi upp och packade väskorna och vagnen full och åkte in till Bollnäs.
Jag & Elliot klädde på oss varmt och gick med mormor Catharina till jobbet. Sedan gick vi på MM och tog ut pengar. Sedan vandrade vi hemåt igen. Träffade Sara och hennes kompis som ville se på min sötnos som låg och snusade och sov i vagnen.
Hemma myste vi på med gammelmormor.
Sedan efter middagen åkte jag & gammelmormor och letade present till min bror.
Medans var morfar Bengt barnvakt. Så när vi kom hem satt Elliot & morfar i soffan och kollade på jakt filmer. Haha, lite väl läskiga filmer för min lille son.

Sen på kvällen tog morfar och hämtade in en slaktbalja... :/ Urgh !
Men han lovade att han alltid haft plast i botten på den. Så vi tvättade ur den och badade lille Elliot i den. Haha, stackars barn. Men han älskar ju och bada så han var inte ledsen alls.
Morfar fick hålla och mamma skvättade vatten.
Våran hund Molly var också med.. Hon vaktar min son enormt, hugger nästan dom som hon anser vara "fel".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar