onsdag 6 januari 2010

Lite hit och dit kanske..

Har varit en tuff eftermiddag för min del.. Psyket har svajat något, och det är riktigt jobbigt.
Men men.. Börjar få ordning här i stugan.
Niklas fick hjälpa mig med maten idag. Trevligt med sällskap i köket.
Var ganska slut efter all klättring på stolar (gardin uppsättning), strykning och bärning av krukor och allt annat "rammel", som Niklas vill kalla det.

Tog en långtur med bilen senare under kvällen.. Jag behövde det.. Samla tankarna och avreagera mig lite..
När jag kom tillbaka hem var jag lugnare igen. Så jag och Niklas åt kvällsmat vid tv:n.

Nu ligger vi i sängen, eller jag sitter.. För Maja har tagit över hela mitt täcke. Tänk vad en sån liten katt kan ta plats. ;o
Tänker på min kära vän.. Jag känner mig så egoistisk, som att jag inte har tid med någon annan än mig själv. Men ni ska veta att ibland känns det som att jag inte ens hinner med mig själv, så vad jag gör och håller på med har jag ingen aning om..
Känns iaf tungt att inte kunna vara där för sina vänner när dom verkligen behöver en.
Men jag finns här, det ska Du/Ni veta. Det är bara att ringa eller skicka ett sms, eller kom hit för tusen. Dörren står alltid öppen för mina nära och kära.
Och är det något så släpper jag allt och kommer, det hoppas jag Du/Ni vet. Så var inte rädd för att höra av Er.

Ska försöka sova nu, men hör att Niklas redan börjat snarka.
Suck, det här blir en lång och jobbig natt.
Jag som redan har problem med sömnen. Jaja, hörs mer imorn !
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar